مجمع انتخاباتی فدراسیون فوتبال| از تاخیر یک ساعته تا خوش و بش تاج و ماجدی + فیلم و عکس

9:36 - 08 شهريور 1401
کد خبر: ۴۴۲۲۱۷۱
دسته بندی: ورزشی ، فوتبال
مجمع انتخاباتی ریاست فدراسیون فوتبال امروز(سه‌‌شنبه) و پس از کش و قوس‌های فراوان آغاز شد.

خبرگزاری میزان - مجمع انتخاباتی ریاست فدراسیون فوتبال با یک ساعت تاخیر از ساعت 10 امروز(سه‌شنبه) و پس از کش و قوس‌های فراوان با حضور 3 کاندیدای ریاست(مهدی تاج، عزیزالله محمدی و میرشاد ماجدی) در سالن همایش‌های صدا و سیما آغاز شد.

*میرشاد ماجدی سرپرست فعلی و نامزد ریاست فدراسیون جزو نخستین افرادی بود که حدود 7:30 صبح وارد مجمع شد. مهدی تاج هم حدود ساعت 8:15 وارد سالن برگزاری مراسم شد.

* پس از اینکه اعضای هیأت رئیسه فدراسیون تصمیم حسن کامرانی‌فر را برای لغو مجمع وتو کردند او با چهره‌ای مغموم در سالن برگزاری مراسم حاضر شد و با درخواست برخی از کارمندان فدراسیون به سالن آمد.

*میرشاد ماجدی و مهدی تاج پس از دیدن یکدیگر با هم احوالپرسی کردند و ماجدی جویای حال رقیب خود در این انتخابات شد.

*ماجدی ساعتی پس از ورودش به سالن در گوشه‌ای همراه با احسان اصولی و برخی رؤسای هیأت‌های استان نشست و صحبت‌هایی با آنها داشت.

*در اقدام جالب توجه عزیزالله محمدی پس از ورود به سالن با برخی اعضای مجمع صحبت می‌کرد که به نظر می‌رسید مشغول رایزنی برای کسب رأی است.

*دو نماینده AFC حدود ساعت 9 وارد سالن مجمع شدند.

* وحید هاشمیان، مربی تیم ملی فوتبال به نمایندگی از اعضای کادرفنی و مربیان ایرانی وارد محل برگزاری مجمع شد.

*خبرنگاران حاضر در مجمع برای ورود به سالن حدود 30 دقیقه پشت در ماندند تا در نهایت با هماهنگی‌های لازم وارد محل برگزاری مجمع شدند.

*محمد پولادگر پس از چند ثانیه گفت‌وگو با اعضای مجمع و بدون پاسخگویی به رسانه‌ها وارد سالن شد.

*باوجود اینکه حدود یک ساعت از زمان اعلامی برای آغاز مجمع انتخاباتی فدراسیون فوتبال گذشته است، اما بیشتر صندلی‌های مدوعین خالی است و هنوز در مجمع حاضر نشده‌اند.

*حسن کامرانی‌فر در خصوص اطلاعیه فدراسیون فوتبال در خصوص لغو برگزاری انتخابات و برگزاری مجدد این مجمع، خاطرنشان کرد: در روند برگزاری انتخابات و تأیید عزیزان نامه‌هایی به فدراسیون ارسال شده بود که یکی از نامه‌ها ساعت ۱۰ و نیم شب گذشته(دوشنبه) رسید و بدون پاسخ ماند که بر اساس بندهای اساسنامه، اطلاعیه لغو صادر شد. همچنان معتقدم یکسری مسایل رعایت نشده، اما اعضای هیأت رییسه اعلام کردند مجمع باید برگزار شود. دوستان تصمیم به برگزاری مجمع گرفتند من هم موارد را مطرح کردم، اما در آینده پاسخگوی موارد پیش آمده خواهم بود.

*سپس دستور جلسه مجمع توسط دبیرکل‌ فدراسیون اعلام شد.

انتهای پیام/



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *